Carolina Stubbin väitöskirja tarkastelee vaikuttajamarkkinointia ja siinä esiintyvää sponsoroitua sisältöä. Väitöskirjassa paneudutaan vaikuttajamarkkinoinnin lisäksi mainontaan ja sosiaaliseen mediaan tutkimalla kuluttajien reaktioita vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksiin.
Toimittajat käyttävät sosiaalista mediaa sekä henkilökohtaisiin että ammatillisiin tarkoituksiin. Marika Paason väitöskirja tutkii toimittajien tasapainoilua henkilökohtaisen ja ammatillisen välillä. Hänen raporttinsa esittelee tutkimuksen tämänhetkisiä tuloksia.
Elina Kukkosen väitöskirja perehtyy asiakkuuksien johtamiseen digitaalisessa liiketoimintaympäristössä.
Juho Ruotsalainen on tohtorikoulutettava Turun yliopistolla. Hän tarkastelee journalismin tulevaisuutta yrittäjätoimittajien sekä kahdeksan perustrendin kautta.
Sosiaalinen media on oleellinen osa toimittajien työtä ja ammattitaitoa. Myös mediatalot kannustavat toimittajiaan aktiivisuuteen sosiaalisessa mediassa. Mutta missä kulkee henkilökohtaisen ja ammatillisen raja ja ketä toimittaja sosiaalisessa mediassa edustaa – itseään, toimittajien ammattikuntaa vai työnantajaansa? Tätä tutkii Marika Paaso väitöskirjassaan.
Väitöskirjatyö tutkii kuluttajien reaktioita erilaisiin kolmansien osapuolten sponsoroituihin sisältöihin digitaalisessa ympäristössä.
”Oli ihana aistia se lämmin tunnelma.” ”Haluan kuulla kun se […]
Katsojat hakevat elokuvilta erilaisia tunnekokemuksia: iloa ja surua, pelkoa ja […]
Harri Heikkilä väitteli graafisen suunnittelun alalta torstaina 13. huhtikuuta 2017 […]