Jatko-opinnäytteet

9.8.2019

Kuluttajien suhtautuminen vaikuttajamarkkinointiin

Ajankohtaista Jatko-opinnäytteet Tutkimukset

Carolina Stubbin väitöskirja tarkastelee vaikuttajamarkkinointia ja siinä esiintyvää sponsoroitua sisältöä. Väitöskirjassa paneudutaan vaikuttajamarkkinoinnin lisäksi mainontaan ja sosiaaliseen mediaan tutkimalla kuluttajien reaktioita vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksiin.

24.4.2019

Toimittajien strategiat rajojen hallintaan sosiaalisessa mediassa

Ajankohtaista Jatko-opinnäytteet Tutkimukset

Toimittajat käyttävät sosiaalista mediaa sekä henkilökohtaisiin että ammatillisiin tarkoituksiin. Marika Paason väitöskirja tutkii toimittajien tasapainoilua henkilökohtaisen ja ammatillisen välillä. Hänen raporttinsa esittelee tutkimuksen tämänhetkisiä tuloksia.

15.2.2019

Asiakkaan arvo yritykselle digitaalisessa liiketoimintaympäristössä

Jatko-opinnäytteet Tutkimukset

Elina Kukkosen väitöskirja perehtyy asiakkuuksien johtamiseen digitaalisessa liiketoimintaympäristössä.

24.1.2019

Yrittäjätoimittajat, hybridijournalismi ja journalismin tulevaisuus

Ajankohtaista Jatko-opinnäytteet Tutkimukset

Juho Ruotsalainen on tohtorikoulutettava Turun yliopistolla. Hän tarkastelee journalismin tulevaisuutta yrittäjätoimittajien sekä kahdeksan perustrendin kautta.

5.10.2018

Tasapainoilua henkilökohtaisen ja ammatillisen välillä – Toimittajien yksityisyys ja julkisuus sosiaalisessa mediassa

Jatko-opinnäytteet Tutkimukset

Sosiaalinen media on oleellinen osa toimittajien työtä ja ammattitaitoa. Myös mediatalot kannustavat toimittajiaan aktiivisuuteen sosiaalisessa mediassa. Mutta missä kulkee henkilökohtaisen ja ammatillisen raja ja ketä toimittaja sosiaalisessa mediassa edustaa – itseään, toimittajien ammattikuntaa vai työnantajaansa? Tätä tutkii Marika Paaso väitöskirjassaan.

10.9.2018

Consumer Behavior and The Hidden Persuasion of Online Sponsored Content – A Controversially Re-Envisioned Approach to Advertising

Ajankohtaista Jatko-opinnäytteet Tutkimukset

Väitöskirjatyö tutkii kuluttajien reaktioita erilaisiin kolmansien osapuolten sponsoroituihin sisältöihin digitaalisessa ympäristössä.

9.4.2018

Kaupallinen video on katsojalle riski

Jatko-opinnäytteet Ajankohtaista Tutkimukset

”Oli ihana aistia se lämmin tunnelma.” ”Haluan kuulla kun se […]

23.11.2017

Elokuvan tunnelmaa voidaan arvioida laskennallisesti

Ajankohtaista Jatko-opinnäytteet Tutkimukset

Katsojat hakevat elokuvilta erilaisia tunnekokemuksia: iloa ja surua, pelkoa ja […]

1.10.2017

Harri Heikkilä: Tämä ei ole kirja – sähkökirjan valtavirtaistumisen haasteet

Ajankohtaista Jatko-opinnäytteet Tutkimukset

Harri Heikkilä väitteli graafisen suunnittelun alalta torstaina 13. huhtikuuta 2017 […]