Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

10.8.2016

Think Ink -finalisti esittäytyy: Mihin katse kiinnittyy? Mainonnan tutkimusta Drupassa

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Osallistuimme Düsseldorfissa kesäkuun alussa järjestetyille Euroopan suurimmille pakkausalan Drupa-messuille Stora […]

7.7.2016

Think Ink -finalisti esittäytyy: Huono pakkaus voi pilata loistavankin tuotteen

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Ideamme syntyi havainnosta, että yhä useammin pakkaukset jäävät kehittämättä niiltä […]

30.6.2016

Think Ink -finalisti kerron.fi esittäytyy: Nämä kolme asiaa kannattaa tajuta sisältömarkkinoinnista

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Lanseerasimme maaliskuun alussa uuden sisältöpalvelun, kerron.fi:n. Halusimme kehittää digitaalista tarinankerrontaa […]

27.6.2016

Think Ink -finalisti esittäytyy: MEDIA MACHiNE HIKOILEE KESÄN

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Team Media Machine sai lentävän lähdön kesäkuussa, kun tiimiin kuuluva […]

15.4.2016

Think Ink -innovaatiokilpailun finaaliin kahdeksan ideaa

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Media-alan tutkimussäätiön Think Ink -innovaatiokilpailuun ReThink Ink – Mullista mainonta […]

1.3.2016

Think Ink 2016 -kilpailuun 63 ideaa!

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Think Ink 2016 -kilpailun ideahaku on päättynyt. Kilpailuun jätettiin määräaikaan […]

9.2.2016

Print&Media: Mullista maailma

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Print&Media-lehti on haastatellut vuosien 2012 ja 2014 kilpailuista yhtä vaille […]

12.11.2015

Think Ink -innovaatiokilpailu – uutta mediamainontaan

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Mediamainonnan osuus tulonmuodostuksesta supistuu ja tilaajamäärät pienenevät. Kansainväliset kilpailijat vievät […]

11.11.2015

Think Ink -innovaatiokilpailu käynnistyi – jaossa 140 000 euron palkinnot

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Think Ink palkitsee voittajan ja enintään viisi muuta yhteensä 140 000 euron palkinnoin. Pääpalkinto on 80 000 euroa. Haku avoimeen kilpailuun päättyy helmikuun 28. päivä 2016.