14.5.2024

Media-alan tulevaisuusselvityksen loppuwebinaari 6. kesäkuuta

Webinaarissa kerrotaan hankkeen taustoista, toteutuksesta, keskeisistä lopputuloksista ja ennen kaikkea siitä, miten media-alan ammattilaiset ja yritykset voivat hankkeen tuloksia hyödyntää.

Tervetuloa kuulemaan Media-alan tulevaisuusselvityksen tuloksista hankkeen loppuwebinaariin 6.6.2024 kello 8.30–10.00.

Media-alan tulevaisuusselvityksen tavoitteena on herättää tulevaisuusskenaarioiden avulla uutta keskustelua median tulevaisuudesta sekä kehittää media-alan kykyä haastaa aiempia oletuksia ja ennakoida tulevaa.

Hankkeen huhtikuussa julkistettu loppuraportti tarjoaa media-alan ammattilaisille ja yrityksille haastavia tulevaisuuden näkökulmia strategiseen ajatteluun, uusien kasvualueiden tunnistamiseen ja osaamisen kehittämiseen. Käytännön strategia- ja kehitystyötä tukee raportin mukana esitelty strategisen ennakoinnin tiekartta, joka on käytännön työväline skenaarioiden hyödyntämiseen.

Webinaarin ohjelma

Tilaisuuden avaus ja hankkeen tavoitteet
Noora Alanne, Media-alan tutkimussäätiö

Miksi media-alalla tarvitaan strategista ennakointia?
Nando Malmelin, Capful

Miten hanke toteutettiin?
Risto Lätti, Capful

Media 2035 –skenaarioiden esittely
Paul Hermansson & Risto Lätti, Capful

Strategisen ennakoinnin tiekartta mediayrityksille: miten hyödyntää työtä oman organisaation kehittämisessä?
Risto Lätti, Capful

Yhteenveto
Noora Alanne, Media-alan tutkimussäätiö
Risto Lätti, Capful

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu webinaariin 4.6. mennessä ilmoittautumislomakkeen kautta. Osallistumislinkki webinaariin lähetetään osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä.

 

Lisätietoa hankkeesta

Media 2035 – Neljä skenaariota median tulevaisuudesta