Media-alan tutkimussäätiö myönsi 23.11.2021 apurahoja ja tutkimustukia seuraaville:
Tutkimustuet
- Tampereen yliopistolle 58 325 euroa jatkohankkeelle ”Moniäänisyysmittari – journalismin moniäänisyyttä mittaamassa ja kehittämässä”
Tutkimusteemahankkeet
- Sanoma Media Finlandille 80 000 euroa tutkimusteemahankkeelle ”Kvantitatiivisen liiketoiminnan ymmärryksen luominen yhdistämällä tilaaja-asiakkaiden dataa eri lähteistä”
- Nordic Institute of Business & Society NIBS Osuuskunnalle 96 000 euroa tutkimusteemahankkeelle ”Media Revenue 2025”
Erityisteemahankkeet
- 8-Bit Sheep Oy:lle 124 920 euroa erityisteemahankkeelle ”Asiakaskokemuksen optimoinnin opas”
- Jyväskylän yliopistolle 121 391 euroa erityisteemahankkeelle ”Eettisyys digitaalisissa asiakaspoluissa: Miten lisätä kuluttajien luottamusta datan käyttöön journalistisissa palveluissa?”